678iuj

Åkte som sagt hem till Fagersta igår och pussade på mamma&pappa. Sen blidde det lugnt, drog mig hem till fam Svensson och pussades lite, tills de somnade på soffan, haha.  Så nu sitter jag och funderar vad planerna för idag blir, sugen på att hälsa på nån, sen blir det träning, sen söndagsmys i soffan, jajajaja! Och imorn bitti rullar tåget tillbaks till Örebro igen. Det är jävligt kul att hänga i Örebro med mina härliga vänner, men ibland blir det lite drygt att aldrig få vara hemma i min lägenhet. Det blir ju bara 1 eller 2 nätter i veckan.. Det är väl bara att bita ihop, 5 veckor kvar till praktiken är över.
äääh jag svamlar ju bara massa skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0