Ralleback

Idag var det Rallebacks tur att fylla år, han är redan 16 år, ojoj stora killen nu ju. Kom därifrån för ett tag sen, sen har jag städat undan litegranna, och nu väntar jag på att nå skojsigt ska inträffa. Har inte några höga förhoppningar faktiskt. Skulle vilja dra mig till Örebro, men det är lördag och det går inge tåg, attans. Menmen inte mycket att göra åt.
Saknaden efter morfar har blivit alltmer påtaglig på sistone, troligtvis p.g.a. att jag vistas i sjukhusmiljö hela dagarna och det får mig att minnas tillbaka på den hemska tiden. Du fattas oss morfar, hela tiden. Jag tror inte att allt kommit ifatt oss riktigt än, att du är död är svårt att smälta för oss alla. Men jag pussar på mitt kort på dig, och tänder ljuset för dig och minns allt det fina. Saknar dig!
Morfar <3
Haha Jag&Tanya innan Håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0