Eftersom..

Eftersom mitt sommarvik är slut resulterar det i sena kvällar och sova länge på dagarna, men det skiter jag i, det är så jävla skönt. Just nu har jag inga måsten alls, bara att ta hand om mig själv. På tal om att ta hand om mig själv så kanske det är dags att släpa sig till gymmet igen, jo men det ska jag försöka göra imorgon. Hmm, får väl se hur det blir med den saken..

Förresten så håller jag mina tummar&tår att Robyn, min kära vän, får semester fre, lör, sön, för isåfall åker vi på en sistaminutenresa på fredag! Japp, det skulle verkligen vara guld värt. Jag fick ju lite mersmak av sol&semester när jag var i Italien, och vill ladda upp batterierna lite extra inför höstens plugg. Jo, jag ska nog tillochmed be till den där guden uppe i himlen att det blir en resa.

Nej, slänga sig i sängen och läsa lite! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0