Jo men Hej

Kom hem från ett underbart Cypern i fredagskväll och nu sitter jag hemma och har lite ångest över att skolan drar igång imorn. Bli fast i rutiner och i vardagen igen, usch naj, det är ingenting för mig. Men jag ska leva på den här sommaren ett bra tag till. Trots att jobbat arslet av mig så har jag lyckats med två underbara, oförglömliga resor, peace&love-festivalen, sena sommarnätter med fina vänner och familj och därimellan en sjuäla massa mys. Jo men summa summarum, jag har haft en riktigt awesome sommar!

Nu ska jag kura ner mig i soffan och försöka somna tidigt, kl 5 ringer klockan. Åååh, vad jag har längtat efter att börja pendla igen! Wuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0