tiden står still

Är det bara jag eller går tiden extremt sakta idag? Klockan kommer liksom aldrig bli 03, det är jag rätt säker på. Men den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge. Baah. Sitter och väntar på min käre mor, ska hem till dom och hämta kläder, låna bilen för lite ärenden på staden. Sen kommer Pauline hit och sen är det bara att vänta på att färden till Arlanda och Cypern ska börja vid 03 inatt! Åhååå vad kul det ska bli!
Det mindre kuliga är att min älskade Camilla kommer hem på visit i Fagersta när vi är borta, så jag missar massa tid att spendera med den damen. FÖRLÅT älskling, men vi hinner ju ses en eller två dagar i alla fall! PUSS PÅ DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0