Blaha

Hej, jag har glömt bort att skriva.. Men juldagen var helt grym, trots att hela gänget blev pissfulla, men kul hade vi minsann! Det här resulterade i att jag fick allergisk reaktion (som inte är någon allergisk reaktion, utan något annat?!), klåda&utslag över hela kroppen och ett huvud som sväller upp och kliar tills huvudet är nära att sprängas. Så igår var jag så jävla nära att bryta ihop totalt, men fick till slut tag på tabletter som gjorde det något bättre iaf. Och när jag ringer vårdcentralen sen och vill få riktiga tabletter utskrivna, så då ska det såklart krångla.

Jaja, nu väntar jag på telefonsamtal från läkare och håller tummarna att han vill vara snäll mot mig.. Jag vill ju inte sitta här med världens största panna, och jag kommer säkert åka på en till omgång innan den här dagen är slut, precis som det blev sist.
BLAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0