Fett nöjda tjejer!

Nu har jag&Liljestig krigat färdigt med bloggdesign och photoshop för ikväll, och jävlar vad nöjda vi är! Visst är det fint? Och jag har gjort allt själv, det trodde jag fan inte om mig själv... Vi har bråkat så inåthelvete med det där jävla photoshop, men till slut fick vi till det. Imorgon ska jag dock göra en ny header tror jag, har en idé i mitt huvud, skulle vara guld om jag kan få det att funka! Vi får se om jag har tålamod nog för att greja med det just imorn. Ni måste förövrigt kika in Liljestigs blogg också.

Om ni skulle ha tråkigt, så sväng förbi på studentgatan ikväll vetvi (eftersom vi är två och inte en, så kan jag inte skriva vetja, nytt ord i ordlistan 2012, yeees!), vi sitter iaf här och dricker lite vin&öl och är allmänt mysiga, så komkomkom mina små kycklingar! PUSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma. Oj, helt ny! Helt nytt!

2011-12-10 @ 23:17:29
Postat av: Anonym

Snyggast bloggen i Närke! Tyvärr så 09 twitter rules!!

2011-12-10 @ 23:22:16
Postat av: batman

Se förra komentaren

2011-12-10 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0