Guldkorn <3

Ja, jag är fortfarande vaken, haha. Men ikväll har jag tänkt på att jag är sjukt tacksam för tre vänner jag träffat sent i mitt liv, men som har en väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Liljestig: Vi träffades för snart två år sedan, och sen dess har du varit en fantastisk vän! Och vi har verkligen en speciell relation, något som jag verkligen inte upplevt med någon annan. Kanske har det med att göra att vi är trasiga&knasiga på precis samma sätt, fast ändå inte på samma sätt, ja du vet vad jag menar... Men du är en sån där vän jag aldrig kommer släppa taget om, tack för att du finns ♥


Korpi: Det var inte heller så längesen du&jag fattade ett speciellt tycke för varandra. Men sedan den dagen, så har du funnits där för mig jämt, du har hållt min hand när jag har behövt den, du har fått mig att skratta när jag mått som sämst. Vi har haft så många roliga stunder tillsammans och fler blir det visst? Jag har sagt det tidigare, men det är tillsammans med dig jag har tillbringat en av mina bästa kvällar i mitt liv, och du vet vilken, "binkybinky". Och jag vill även tacka dig för att du finns och att vi har funnit varandra ♥


Cardenas-Bolin: Du kommer säkert ihåg natten vi fann varandra, på golvet i Williams rum och jag spelade Törneros för dig. Du är den där förståndiga, kloka och underbara vännen som jag önskar att alla människor skulle ha i sitt liv. Du ger mig alltid goda råd och en axel att luta mig mot när jag inte vet vad jag ska mig till. Ditt skratt smittar alltid av sig när jag är tvär, och du får mig alltid att glömma bort varför jag har varit på dåligt humör, sånt är guld värt! Och jag har sagt det tidigare, du är otroligt vacker&underbar, tack för att du finns ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Åhhh gulle! Du har en speciell plats i mitt hjärta också! Fan va sjukt att du skrev ett sånt här inlägg för jag hade tänkt att göra desamma hihi... Vi ska garanterat köra ett gäng binky kvällar framöver. Pusss!!!!!!

2011-12-11 @ 13:59:59
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0