Snartsnart

Snart, snart kommer jag få andas ut litegrann, iallafall i några dagar. Vår projektplan är alldeles strax klar, så den är redo för att lämnas in den 28:e. Sen är det seminarium den 3:e och tenta den 5:e att se framemot, woho! Men det går fint, jag får ju åka hem och samla krafter hos familjen och vännerna i Fagersta en liten stund iallafall. Och jag ska ju få träffa Millan, min älskade Millan som också är hemma över jul, och sen ska ju få träffa lille Carlos, ja om han bestämmer sig för att komma ut till världen snart. Nu har Lisette gått över sedan den 12:e december, så nu tycker jag att det är dags. Nåväl, jag får ju träffar honom innan skolan drar igång igen iaf, åhååå vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0