Det Okända

Sitter hemma hos min William och tittar på Det Okända, det är så jävla intressant, för jag tror verkligen på sånt där. William tror inte alls på det, vilket jag blir lite irriterad på därför diskuterar vi inte den saken för vi vill inte bli osams. Men det måste väl vara så att det finns ett liv efter döden? Det måste väl vara så att man kan leva vidare och hälsa på ibland när man känner för det även efter döden? Jag tror det, jag hoppas att det är så. Jag har själv sett min gammelmormor hälsa på mig efter sin död, hon uppenbarade sig en natt när jag var på toaletten, hon sa ingenting, utan hon visade sig bara för mig, precis såsom hon såg ut, men lite suddigt eller vad man ska säga. Jag har även hört massa konstiga ljud och varit med om några otäckheter hemma hos mina föräldrar. Så ja, jag tror verkligen på det här. Nu när min älskade morfar har lämnat oss så går jag och "letar" efter honom, jag vill att han ska visa sig för mig, att han ska berätta att han accepterat sin död, att han fortfarande finns för oss, och framför allt att han berättar att han har det bra nu. Men jag antar att det tar en tid att acceptera och gå vidare, men morfar du ska veta att jag väntar på dig. Det skulle vara så otroligt skönt att bara få ett tecken på att du har det bra.
Nu ska jag fortsätta titta. PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,jag tror också på sånt. Jag håller också med om att det händer konstiga saker hemma här ibland <3

2011-02-22 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0