Godmorgon!

GODMORGON! Jag har precis duschat och sitter och lyssnar på morgonpasset i p3, jag älskar att lyssna på dom! Jag ska snart sätta i mig lite frukost och kaffe, sen ska jag hämta upp Lisette, för att sedan styra kosan mot En annan del av Köping. Det är nämligen dags för tandläkaren igen, wohooo! Sen ska vi kika lite på stan och se vad Köping har att erbjuda. Det är så konstigt det där med tandläkaren... det har liksom blivit en del av mitt liv på nåt jävla vänster. Antagligen för att jag är där typ var 6:e vecka eller nå sånt sedan maj 09, och pga min tandställning. Jag har aldrig varit tandläkarrädd, men blev lite rädd när mina tänder blev utslagna, men det blev som bortblåst efter en stund då jag har gått igenom allt man göra med tänder, eller ja snart i alla fall. Varför skriver jag om tandläkaren? Haha konstig tjej!
Jaja, ha en underbar dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0