Happy ending

Var till Köping och tandläkaren idag som sagt. Och vet ni? Den 15 mars har jag en tid bokad och ska få ta bort tandställningen, OM jag är lycklig?!?! SJUKT LYCKLIG! Äntligen! Den dagen den där jävlafittarselkuktandställningen är borta så ska jag le hela dagarna långa och jag ska aldrig mer vara sur. (haha vi kan ju alltid hoppas) Nej men fyfan vad skönt det ska bli, ännu skönare blir ju självklart när jag får mina nya tänder givetvis, men bara tandställningen är borta så är jag hyffsad nöjd!
Tvättar för fullt just nu, vilket var på tiden... vadfan väntar man alltid så jävla länge innan man tvättar? Nej, jag ska väl städa undan lite här hemma innan jag måste kuta till tvättstugan igen. PUSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas, men tror inte på det riktigt<3

2011-02-02 @ 19:45:43
Postat av: Sigvelily

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-12-02 @ 08:00:51
URL: http://sigvelily.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0