Hejåhå

Jag, Marina och Sofia stack från Sälen en dag tidigare än tänkt, så vi kom hem i fredags. Det var ganska så jätteskönt att åka hem tidigare med tanke på att jag mådde skit och fick min jävla allergireaktion. Men veckan förövrigt har varit toppen, åkte dock bara två dagar, men vadfan gör det? Hade åtminstone supermys med mina vänner, det är ju det som är huvudsaken. I tisdags kom Niclas&Urban upp och förgyllde vår vecka ännu mer, riktiga roliga&trevliga människor, hade dom inte kommit upp så hade vi nog inte haft lika roligt. Så vi tackar&bockar för er vistelse!
Idag mår jag iaf liiite bättre än igår, men svullnaden vill inte riktigt ge sig ännu, inte huvudvärken, halsontet och hostan heller för den delen, men jag överlever hoppas jag. Måste ju börja tentaplugga idag, kom visst på att jag har tenta på torsdag och jag har inte gjort ett skit, bra där. Men det brukar ju gå ganska bra ändå.
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0