Lördag

Gick hem till mina föräldrar vid kl 9 och vi åt frukost tillsammans, mys! Ska börja packa ihop grejorna som ligger här hemma hos dom, sen ska jag bege mig till jobbet kl 12! fiiiiiiiiiiint. Känns jävligt bra att jobba lite innan veckan i Sälen, då jag vet att det kommer gå åt ganska saftigt med pengar under veckan. Men vad gör det om hundra år? Huvudsaken är att man njuter här och nu, och snåla på semestern är inte ett alternativ för min del.


En bild från nån afterskifest på GM..

Att jag kommer få pussa&krama på min älskade Millan är det stort plus med den Sälenveckan också <3 <3 <3
Vi ses ju alldeles för sällan nu när hon jobbar uppe i Sälen och när hon flytt sin kos till Karlshamn av alla jävla ställen... Åh, jag saknar dig pupplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0