Mysfredag!

Idag har varit ledig från skolan, skönt som attan! Mös hela morgonen sen blev det dags för La Bola (Systembolaget) för att inhandla alkoholen till veckan i Sälen och jag kan ju säga en sak, jag har aldrig skämts när jag har handlat där, men idag var det fan pinsamt, handlade för mer än 700 riksdaler... Men det ska ju räcka för en hel vecka. Bättre att ta i för mycket än för lite. Sen har jag arbetat på mitt älskade arbete, har inte vart där sen i julas, men det är alltid lika kul att träffa både kollegor och de boende. Började mitt fredagsmys ensam i soffan med lite godis och let's dance, men det blidde tråkigt, så jag och lillbroren åkte hem till Fam Svensson och fortsatte fredagsmyset där, trevlans! Nu hade jag tänkt somna på soffan framför Family Guyfilmen, sen blir det lite jobb imorgon också, och på söndag åker viiiiiiii! jajaja! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0