Nanny

Ledig dag, vilket känns kanon! Skrev tenta igår, har inte en jävla aning om hur den gick så det får väl visa sig om 3 veckor, drygt! När jag kom hem från Örebro åkte jag hem till Fam Svensson, och fick vara barnvakt till Ellie&Tuva, Ellie har blivit så stor hon skrattar, dreglar och pratar massor nu och Tuva har också blivit ruskigt stor. Vi gjorde läsläxa jag och Tuva igår, blev jätteförvånad hur duktig hon var på både att läsa&skriva! Min lilla tjej är inte så liten längre, hon fyller 8 barre i mars, sjukt vad tiden går fort.
Nu ska jag kolla på Våra bästa år, dricka ur kaffet, ringa Lina, sen ska jag sova ute hos mormor ikväll <3 PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Jonasfelicia

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-10-27 @ 09:55:06
URL: http://jonasfelicia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0