3 månader...

Sitter hemma hos Lillemoran och har precis avnjutit en kopp kaffe, jag fullkomligt älskar kaffe nu för tiden! Jag och Lillemoran satt här hemma hos henne igår och avnjöt några glas vin och kollade efter recept på lite gottigt som jag ska baka till min födelsedag som är på onsdag! wohooo, hela 22 barre fyller jag!

Idag är det 3 månader sen min kära morfar försvann från oss, och det kommer ifatt en mer och mer att det är på riktigt och att det inte är någon film vi lever i. Jag ska ta Lillemoran under armen och gå ner till morfar och prata lite och tända ett ljus för honom idag.

Ha en bra dag! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tog bloggutamningen vägen som du började med? Den med 30 frågor eller vad det var...

2011-01-15 @ 19:44:58
Postat av: robyn

haha alltid! ni är det snyggaste jag har juu!

2011-01-17 @ 23:43:41
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0