Cancer

Efter en konstigt natt, med inte så bra sömn så fortsätter pluggandet i vanlig ordning... Skulle gå upp kl 7, men så blidde det naturligtvis inte, hade sjuk huvudvärk när jag vaknade, typ bakishuvudvärk utan att jag druckit en droppe, så jag skickade snällt ett sms och frågade om vi kunde plugga kl 8 till Linda. Hon svarar såklart: javisst! Det slutar med att vi sover till kl nio istället, well done! Menmen, det är ju bättre än ingenting.
Läser om tumörbiologi, cancer och cytostatika just nu, fyfan vilken vidrig sjukdom det är!! Och var tredje svensk får en cancerdiagnos, helt sjukt! Men vi får vara glada över att det i dagens läge botas 60-70%, utvecklingen får framåt och det får vi vara enormt tacksamma för!
Nej, nu måste jag fortsätta plugga, HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0