Lät du henne komma närmre?

Dags för bingen snart, mina ögon är trötta efter allt pluggande. Kan inte bestämma vilken känsla jag har inför tentan, ena stunden känns det helt okej, andra stunden känns det som jag inte kan någonting. Men jag tror tamefan att jag klarar det här, jag måste klara den! Eftersom jag fick reda på att jag får CSN trots allt nästa vecka så blev jag så glad att jag bjöd mina fina föräldrar på pizza ikväll. Ville visa min tacksamhet för att dom hjälper mig så mycket, att dom finns där och framförallt bjuder mig på mat förjämnan och låter mig sova där när jag inte trivs med ensamheten. Helt underbara föräldrar är vad jag har minsann! <3
Pauline, min kära vän har sin första dag på Örebro Universitet på Sjuksköterskeprogrammet imorgon, precis där jag var för ett år sedan och har inte ångrat en sekund. (Eller jo nu ljög jag som fan, det är är skitjobbigt stundvis pga att jag är dålig på att planera mina studier dock, när det går dåligt är jag tre sekunder på att hoppa skiten, men ångrar mig lika snabbt!) Det ska bli otroligt roligt att få ha Pauline nära inpå mitt liv igen. Hon är en underbar person som jag alltid har roligt med, som jag alltid blir glad av. Välkommen till Örebro gumman!
Lät du henne komma närmre
var hon vackrare än mig
det finns dagar som jag tänker
mer på henne än på dig
jag går bredvid men halkar efter
jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken
men det är inte mig du ser
den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut - Melissa Horn <3

Kommentarer
Postat av: pauline

åh vad glad jag blev nu <3 det är så ömsesidigt kära du! skål för oss :)

2011-01-14 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0