morr!

Blev så otroligt upprörd tidigare idag, förstår inte hur Fagersta kommun fungerar ibland, USCH! Nå mer får jag väl inte säga utan att bryta mot sekretesslagen eller nå. Men jag är fortfarande upprörd, och jag tänker bannemig ta mig ett snack med facket och fråga om det får gå till så här... Aaaah det ska jag!

Jaja, nog om det. Jag har haft min bäste William på besök i Fagersta i dagarna två, helt underbart! Haft det jättemysigt och det är skönt att umgås hemma hos mig för en gångs skull faktiskt :) Willi åkte hem idag och jag har jobbat lite ikväll, sånt behövs tydligen ibland också. Sitter just nu hemma hos min käre mor och käkar brieost, som har blivit mitt bästa helt från ingenstans, börjar väl bli vuxen eller nåt.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad vad vad?!

2011-01-30 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0