Nöjd!

Ligger på soffan och känner mig nöjd över mig själv! Hade ju tenta igår, den kändes helt okej, hoppashoppas att min känsla är rätt! Gjorde KTComtenta imorse, och det kändes jävligt bra må jag säga, skitmysko, jag var så rädd att jag skulle kugga igen. Hatar att vänta på att få svar på tentor, det tar ju sån tid... Men nu återstår det bara en omtenta och den är nästa lördag. Vill bara ha allt sånt där ur världen, för man grämer sig väldigt mycket över det som ligger kvar och restar. Men jag har bestämt att jag ska ta ledigt från skolan ikväll och imorn, sen får jag återgå till pluggandet på söndag. Och nu funderar jag på en powernap bara för att jag kan, och plus att det är så otroligt skönt med lite extra sömn efter en stressig vecka.

Om det händer nå kult ikväll, så står jag till förfogande hör av er! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0