wuwuwu

Glömde ju att berätta för er att jag ska sitta "hårmodell" eller försökskanin kanske man ska säga och allt tack vare min snyggpulla Marrebanan <3 Hon skulle egentligen göra det, men tvekade lite och då var jag så cool och sa att jag lätt skulle göra det. När det väl kom på tal på riktigt vart jag fegis och ballade nästan ur, men jag tog mod till mig och tackade ja! Så den 24:e jan kl 9 så smäller det. En frisör på Goldwell kommer och klippa mig. Jag ber till gudarna nu att jag inte blir jättekort och att jag inte blir jättemörk, menmen det återstår att se... Håret växer ju ut om inte annat och det går ju alltid att göra det bästa av situationen.

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna och kollar på semifinalen Ryssland och Småkronorna. Sverige spelar tyvärr inte så jättebra, de ligger under med 2-1, så nu håller vi alla tummar vi har att dom skärper till sig och vinner matchen, jajajaja!¨


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0