baaaah

Baaah, har så förbannat tråkigt, så det är inte klokt. Ligger i soffan och bara slappar till mig. Som redan nämnt har jag inte så mycket ledighet från jobbet den här sommaren, vilket innebär att jag vill ha roligt och ta vara på dessa dagar... Imorgon är jag ledig, och då vill jag ju såklart busa ikväll, hamnkrogen skulle vart nåt för mig! Men som det verkar så är det bara jag som är på bushumör. Så just nu är det väl bara bita i det sura äpplet och göra det bästa av kvällen, jag häller upp ett glas vin och väntar på bättre tider, kommer inte dom så tar mitt pick&pack hem till mina älskade föräldrar och njuter av sommarkvällen i deras trädgård. Jo, så får det bli!
Så nu vet ni att jag har tråkigt, så det är bara att slå en pling till mig va!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0