Italy calls

Nu har jag glömt bort att skriva här igen, nåja, så kan det bli ibland. För tillfället sitter jag och varvar ner efter dagens arbetspass med ett glas vitt så att jag orkar ta tag i packningen. Jo, men så är det, jag åker ju till Italien på måndagmorgon, så sjukt efterlängtat! Så imorn efter jobbet, åker jag hem till mormor, sover där, sensensen ååååååker vi och är borta till 10 augusti, fint som fan! Så nu får ni vänta tills dess innan jag skriver här igen.

Just ja, jag har ju glömt att berätta att mina kära vänner Robyn&Mattias har gått och blivit lyckliga husägare! Blev helt lyrisk när jag var där igår och tittade, det kommer bli så jävla bra när allt blir klart. Vi kommer att tillbringa många lyckliga, roliga, underbara dagar i det där huset, sanna mina ord!
HA DET BRA! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0