migränjävel

Det bidde inge tältning för mig igår, sjukt besviken. Vi åkte ut dit med båten och hade det bra. Lagom tills det var dags att käka slog en sjuklig migränattack till utan förvarning. Jag försökte äta upp maten, men sen kom allt upp igen. Sen kom det lite till och lite till. Bajsigt värre, hade sjuklig huvudvärk + att jag alltid spyr så jävligt när jag har migrän. Karin&Magnus var så gulliga och körde in mig till land med båten och där stod min lillebror och väntade på mig, tacktack! Det är alltid skönt att vara hemma när man mår dåligt, särskilt när jag ska jobba idag också.

Nu ska jag slappa en liten stund till, sen en dusch innan jobbet kallar. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0