KNÄCKEBRÖD!

Sitter och äter lite lunch=knäckebröd, är så jävla trött och skulle vilja sova i 10hundra timmar, men då skulle jag missa så mycket av mitt liv så jag skiter it. Nej, jag sticker till mormor (sover i bilen på väg dit), åker till Eskiln och springer en runda, äter middag (knäckebröd?), sen hörde massa fåglar kvittra om att mina kompisar ville hitta på nåt kul med mig ikväll (eller gjorde jag det? det återstår och se ifall det är nån jävel som slår mig en pling och berättar nåt kult). Jo, men så äre, Frida vill göra någe kult, ring mig dååå!

Heeeeeeeeejdå!


från Lilus 25årsferre, snigga vi är va?

Kommentarer
Postat av: Belinda

LIKE!

2011-06-17 @ 16:19:13
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0