tandläkare och lite hat.

Varit hos tandläkaren igen, projektet nyatänder fortsätter.. nu ser jag ut som ett jävla mähä i käften, ser verkligen förjävlig ut på riktigt! och ont gjorde det, och läskigt som fan var det också! Men den 22:a får jag mina riktiga nya tänder och då är den här jävla resan slut, äntligen. 7 september 2008 var det som den där jävla idiotcphuvet slog ut mina tänder, och förhoppningsvis är allt klart den 22 juni 2011, det har tagit sjuuuuukt lång tid. Ibland önskar jag innerligt att den där jävla idioten skulle få genomgå samma sak, och då skulle jag njuta som fan av ren skadeglädje. Oj, vilket hat som vällde upp i mig helt plötligt, men idag hatar jag honom, och det har jag rättigheter att göra också!



Ja, nu fick jag ut lite ilska också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0