bitterfitta

Försöker plugga, men det är bajstråkigt! Ska egentligen inte sitta här och hänga läpp, men mitt humör är i botten. Skulle ju träffa Millan idag, men jag har inte lust, Lillemor frågade om jag skulle dit, men jag har inte lust... Kul jul. Vill ju träffa dom båda, men alla vet att det inte är så kul att vara i min närhet när jag är på dåligt humör, så det är lika bra att låta bli. Ville träna idag, men det blidde inget, bajsigt värre. Fyfan vilken jävla bitterfitta jag kan vara ibland. Nu är jag så jävla tjurig på mig själv också, så att tårarna snart börjar trilla, jävla tönt. Ååååååh vad jag hatar sånt här! Ja det gör jag! Jag tänker inte äta nån middag idag heller, bara för att vara lite mer bitterfittig mot mig själv. Nu ska jag gräva ner mig nånstans. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Batman

Kolla längre ner på bloggen. Den tjejen ska du nog lära känna. Go och gla. Det är i alla fall tur att du har självinsikt. Puss

2011-03-18 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0