Det snurrar i min skalle

Nu är jag äntligen hemma i min lägenhet en sväng, så jävla skönt. Men jag saknar korridoren samtidigt, haha. Ligger och kikar på tv och myser i soffan för mig själv, en massa konstiga känslor väller upp inom mig. Inget jag kan beskriva, men det känns olustigt... Det hände saker under praktiken idag som gör att tankar snurrar runt i mitt huvud. Läste nyss en artikel i Aftonbladet om ett mord i Brickebacken i Örebro, en utbytesstudent blev knivmördad av en annan utbytesstudent i närheten av universitetet, hon avled på USÖ. Så jävla hemskt, är lite rädd för Örebro nu. Det händer alldeles för mycket skit där. Jag ska börja vara försiktig i framtiden, ska inte springa runt där ensam på kvällarna nå mer. Nej det ska jag inte.
Nej nu kallar tvn igen. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0