i rymden finns inga känslor

Jo hej, jag är skitbra på att skriva här. Menmen. Ligger just nu och gosar och har precis kollat på I rymden finns inga känslor, typ världens mysigaste film, så den måste ni se tycker jag!
Åkte över till Örebro igår, gick i skolan en sväng, sen åkte jag, Linda&William hem till Janice för middag, sällskapsspel, Singstar och för att dricka lite gott. Hade en sjukt trevlig kväll, tänk vad lite kan göra mig så lycklig ibland. Men denna kväll resulterade i att jag&Willi vaknade 14.30, 14.30!!!! Det är helt sinnes, hur fan gick det till? Ingen som vet, ingen som vet.. Har aldrig sovit så länge, men min kropp och mitt huvud tyckte väl att det behövdes?! Så nu är frågan när jag kommer att komma i säng inatt, men det gör inge är ändå ledig imorn + att jag har massa filmer som jag kan plöja igenom om inte annat.
Nu ska jag kika på Big Brother, HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0