iiiiih

Underbara morgon! Har precis käkat frulle, och nu är jag igång på kaffet. Ska dra mig till Köping vid 11.30 ungefär och denna gång får jag åka ensam.. Tråkigt som fan, hatar att åka den där vägen. Men det måste göras om jag vill ha bort tandställningen, wuwuwu!  Alltså det här är sjukt, det pirrar i magen på mig. Det ska bli så skönt att det äntligen är över, det har varit som nån slags terapi. Efter idag ska jag aldrig mer tänka på den där hemska natten som gjorde att mina tänder flög ut. Och inte på han som orsakade det heller. Nej, nu är det nog!
Ska dricka upp kaffet och göra mig iordning. PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

helt rätt <3

2011-03-15 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0