Why o why?

Var hem till mina föräldrar idag och hade ett vadderat kuvert adresserat till mig. Blev värsta lycklig och började fantisera att det var nåt fint där i. Men där låg en singel med Guppi- Top of the world, officiella låten till Gothia Cup 2002. Varför får jag den här? Jag har ju aldrig hört låten, brevet är stämplat i Göteborg, jag känner ingen från Gbg. Hahaha det är sjukt, sjukt roligt visserligen, men vem fan skickar det här till mig?! Och varför skickas den hem till mina föräldrar? Förmodligen sitter nån jävel där ute och skrattar åt mig nu, när jag försöker lista ut vem och varför jag fick den. Kommer det komma mer presenter? Schyssta rå, jag vill veta NU!!!
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0