Dagens...

Öj glömde ju berätta om dagens...
Klockan ringer 7.45 och jag råkar stänga av jättefort på snooze.
Jag: Linda, klockan är 7.45 nu, ifall du inte hörde väckarklockan.
Linda: Jaha, varför säger du det till mig för? Jag ska ju inte gå upp förrän 7.50.
Jag: Okej, jag skulle bara säga..
Sen somnade vi om illa kvickt. Jag vaknar kl 8.30! Bråttom som fan, skola kl 9.15. Kl 9 bestämmer jag mig för att jag är bajsnödig och går på toaletten. (för er som inte vet så har jag svårt att bajsa)
På toaletten.
Jag: Linda, finns det mer toapapper?
Linda: Nej.
Jag: Men hur fan ska jag göra då? Jag har ju förfan bajsat och det bara pyttelitepapper ju.
Linda knackar på Williams dörr, Linas dörr. Svetten börjar lacka inne på toaletten, stressad och inget toapapper. Efter en stund kommer jag på värsting idé.
Jag: Linda, jag kan ju förfan torka mig med binda!
Sagt och gjort. Där sitter jag och torkar röven med en binda!
Nu har jag ju inte lättare att bajsa om man säger...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är fan inte klok!! Skrattade en del, men vad gjorde du av bindan????

2011-05-17 @ 22:43:04
Postat av: Johanna

haha jag ställer samma fråga. vad hände med bindan?!

2011-05-18 @ 19:32:15
Postat av: Karin

Annars kan jag tipsa om strumpor, de funkar hur fint som helst ;)

2011-05-21 @ 09:14:32
URL: http://klingestedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0