Dansa fastän hjärtat brister

Jag har haft en toppenhelg, tillsammans med underbara människor. William&Liljestig har hängt här i Fagersta hela helgen, greatness! Vi bowlade igår, och fyfan vad kass jag är på det, det är nästan så att jag skäms. Så jag tänker fan i mig tjuvträna inför nästa bowlingkväll, då ska jag krossa allihop!
Så idag har jag haft "egentid", ganska så jättebehövligt. William&Linda stack härifrån kl 13.30, sen hade ingen lust att träffa nån. Jag har ju som sagt mer eller mindre bott i Örebro, i en liten korridor där man lever jävligt tätt inpå varandra. Jag fullkomligt älskar att vara där, men ibland är det så jävla skönt att bara vara ensam. Passade på att tvätta och stryka lite, och glott tv hela dagen. Snart ska jag slänga mig i sängen och kolla film tills jag somnar. För imorn ska jag till tandläkaren, för snart drar projekt nyatänder igång. wuwuwu, det ska bli såååå skönt att äntligen få avsluta det här med mina tänder!
måste även avsluta med att det är jävligt tråkigt att Christopher har åkt hem till Australien och samtidigt tacka&bocka för den här tiden du tillbringade med oss. Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen. Du är en fantastisk människa!
PUSSSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0