Har du en famn för mig

Mysfrukost med mysregn till tonerna av Melissa ♥ nu väntas massa plugg!



På andra sidan jorden, på andra sidan stan 
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan 
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig 
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se 
Jag drar mig sakta undan och solen följer med 
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är 
Det regnade idag och det finns en mening med det

Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl 
Och om du inte saknar mig så har du dina skäl
Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se 
Att det regnade idag och tackar dig för det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0