huuuj

Hej kompisar! Nu är det söndagsmys för hela slanten med mina favorittjejer, Liljestig&Lillemor. Kvällen igår var underbar, hade riktigtriktigt roligt. Idag sov vi halva dagen, men det gör inget, för även om vi var bakfulla med huvudvärk och illamående tog vi oss till skolan och tränade inför tentan vi har i veckan. Jävligt bra gjort om jag får säga det själv. Lillemoran missade bussen till tåget, så hon blir kvar i kväll, så vi tre ska skeda tillsammans i Liljestigs säng inatt.
Imorgon börjar jag på min nya praktikplats på intensivvårdsavdelningen, det ska bli sjukt kul. För det är ju ivasköterska jag vill bli en vacker dag. Men först måste jag klara av att bli en vanlig syrra, men det ska nog gå vägen. Ähhh, nu sitter jag bara och svamlar en massa skit.
Nej, nu fortsätter Fenomen med Uri Geller, sjukt bra program. Se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0