jag ba blir skittrött

Sitter och skriver ett arbete som ska lämnas in på måndag... Trött som ett as är jag, klev upp kl 05.30, haft praktik fram till kl 16, för att sedan komma hem och plugga. Att plugga på heltid betyder 40timmars vecka, alltså 8 timmar om dagen ska ägnas åt skolan. Men just nu tror jag att våra lärare har planerat in 80timmars veckor ellernåt, och då borde vi fanimig få mer pengar också! Är så jävla trött och förbannad på skolan just nu. Vi har ju som sagt haft praktik i 7 veckor + inlämningar, seminarier och tenta. Bara det är jävligt jobbigt att hinna med. Dessutom har vi tenta om 9 dagar, och inte en enda jävla dagjävel ledigt innan dess, hur fan tror dom att vi ska kunna plugga den där jävla tentan då?! Naj, jag vettefan hur det här ska gå till, men jag får väl försöka på bästa sätt i alla fall.
Haha, jag kanske ska fortsätta med mitt arbete istället för att klaga på att vi har mycket i skolan. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0