1 år av saknad...

Ett år av saknad och sorg har passerat, det känns fortfarande ofattbart att du inte längre finns bland oss. Idag känns det lite extra i hjärtat och saknaden är om möjligt starkare. För ett år sedan rasade min värld för en stund, men jag har byggt upp den igen och håller huvudet högt. Idag bär jag med mig mina vackra minnen av dig och fortsätter att leva, för vi ses ju en vacker dag igen, visst?

Jag älskar dig morfar! ♥





Ja det var en kväll i juni, då när sommarn är som bäst 
Jag  dansade för morfar som jag gillar allra mest.
Min morfar satt å nynna på en sommarmelodi
Plötsligt spratt det till i gubben, du blev ung och du blev fri

Du tog av dig din kavaj
sparka av dig båda skorna.
Å så spotta du ut snuset
och sa min sköna får jag lov 
Jag var vacker, du var stolt, rak i ryggen som en fura
Det var sommar det var glädje och vi skrattade och sjöng...





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, sorgen är stor<3

2011-10-15 @ 13:33:24
Postat av: Marina

<3

2011-10-15 @ 22:47:51
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com
Postat av: Lillemor

<3 Jag va och hälsade på Bosse innan jobbet idag och det känns sinnes att det va 4 månader sen han försvann.. Lova you !

2011-10-16 @ 01:53:25
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0