Det är dom små sakerna som räknas.

Jag har kommit på att mitt liv är ganska så jättetråkigt egentligen, ganska så oinspirerat, men jag älskar det ändå, jag är lycklig. Det är dom små sakerna i mitt liv som gör mig otrolig glad, och får mig att känna att livet är bra underbart. Igår tillexempel, vi satt och spelade spelet Qube, jävligt roligt spel som jag kan rekommendera om ni vill skratta. Men iaf, vi satt där och spelade och skrattade så att vi fick ont i magen - och jag vet inte hur många gånger jag myntade att detta var världens bästa kväll och att jag älskade att vi satt där och spelade. Det är verkligen såna kvällar och såna saker som får mig att må riktigtriktigt bra. Och var jag ville komma fram till med det här inlägget har jag glömt bort för länge sen... Men jag var inne på en blogg som listade "a list of little things that you should appreciate", mjaaa man kankse skulle börja med en sån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0