Zumba!!

Zumba var ju hur kul som helst, så det ska jag minsann fortsätta att gå på, det blir ju säkert roligare med tiden också när man kommer in i det lite bättre. Svetten lackade rejält om man säger. Nu har jag nyss duschat, och hur härligt är det inte att ta en dusch efter man svettats som en gris, lätt den bästa duschen. Naj, dags för lite Tre Kronor nu, är inne på halva säsong 7 av 10, så jävla bra, men nu är den där förbannade äckliga Sten Frisk tillbaka, och det tycker vi inte om.... PUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt! Jag ska träna på fredag första gången på bra länge. Det ska bli skit härligt att få lite träningsvärk! Puss på dig mitt hjärta <3

2012-01-10 @ 23:00:16
Postat av: Frida

Ja, det var jätteroligt, och nu är jag värsta peppad på träning! :)

2012-01-11 @ 07:54:00
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0