Jadu

Ikväll började äntligen tårarna rinna ner för kinderna, som jag har längtat. Nu tänker du: vilken sjuk, konstig människa som längtat efter detta. Jo men jag har det. Jag har känt att tårarna har stuckits under ögonlocken en längre tid men de har inte velat komma fram. Ikväll ville det brinna, sticka och rinna, och det kändes skönt. Ikväll tillät jag all min framtida oro komma fram och jag tillät mig själv vara sårbar, jag är inte Batman hur mycket jag än vill. Jag är bara Frida som är rädd för allt och ingenting. Jag är bara Frida som tror att allt är bättre imorgon. Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hjärtat mitt! Gråt,var rädd,känn oro och var sårbar. Det gör inget! För vi kommer alltid att lyssna och finnas till för dig, det vet du! Så småningom kommer det att kännas bättre. Älskar dig!

2012-10-11 @ 14:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0