min julstämning ligger på minus

Jag har inte tid att skriva nå här har jag kommit på, nu är det full fart, jobbajobbajobba och köpa julklappar. men jag har haft en skittrevlig helg iaf, och det är jag nöjd med! i fredags var det först begravning för gammelmorfar, det var verkligen jättefint och må han vila frid <3 på kvällen blev det party som vanligt, robyn fyllde nämligen 20 barre! hade skitroligt må jag säga! senare hände det märkliga saker... det gjorde ont, det värkte i hela mig, en dröm gick i uppfyllelse, jag blev ledsen, jag blev glad, jag grät, mycket känslor på samma gång... det spelar ingen roll vad andra säger, och hur det än ligger till så saknar jag dig något enormt. du var min bästa vän. hur som haver, blev det jobb och fest på lördagen, utgång på gm och lyssna på cleanstream, lyckad kväll även denna.

måste typ sova nu, ska jobba imorn och hela julen... jag blir inte så ledsen för det, för min julstämning ligger verkligen på minus. jag tycker tom att julgranen är ful, och att de flesta julsaker ser gräsliga ut. skitmysko, jag brukar ju tycka att julen är mysig?!



skit på er, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0