Vinkväll med tjejerna!

ja, jag vet... vi dricker alldeles för mycket, MEN ibland behövs det lite avkoppling och en vinkväll med tjejerna. just nu känner iaf vissa av oss att: the botten is nådd. det låter hemskt och tragiskt, men vi alla har våra up and downs, och jag är tyvärr en av dom som har en av sina väldigt låga downs just nu. jag kan fortfarande inte släppa allt som hänt på senaste tiden. det gör fortfarande riktigt ont i mig. kanske kommer jag att kunna släppa allt när det/ om det någon gång blir något slut på det här?



nu  ska jag iaf snart drar mig iväg till Hanna och ha en superkväll med massor av skratt&stoj! sådetså!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag lovar och vet att det kommer att få ett slut och livet vänder åt rätt håll. ÄLSKAR DIG

2008-10-02 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0