dansar aldrig nykter

japp, som sagt så var jag lugn i fredags, men det ändrades snabbt i lördags. dagen erbjöd underbart väder, så jag och lillstjärt traskade ner på bolaget, sen satt vi på en parkbänk och glassade. helt plötsligt kom jag på hur mycket jag saknade fredric, så då blidde det en glass med honom också. fiiiiint. efter en glass i solen blev det inte mer passande än en påskmiddag hos mor&far, och jag bjöd med lillemor också. därhemma blev det några pokervändor och ett par cider. kvällen slutade iaf med förkrök at my place med brudarna och jimmy och kvällen avslutades med en sväng till dickens. mycket trevlig kväll. yepp, jag är duktig på det där med party, men man lever bara en gång!

idag har det dock vart lugnt, grattade rasmus, sen har jag städat, diskat och grejsat. chill med brudarna har också hunnits med.

nu sitter jag bara här för mig själv och njuter av det. det är bra skönt att vara ensam ibland, att bara sitta nerkurad i soffan. jag vet inte vad jag ska skriva, så jag ber om ursäkt om för tråkig läsning. nu ska jag iaf fortsätta mysa för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0