tears in heaven

Idag har vi urnsatt morfar. Det var jobbigt, men ändå fint. Nu har vi sagt hejdå för sista gången, och det känns konstigt. Allt är ju inte slut, vi kommer alltid vara nära, även fast du är långt bort. Hoppas du läser brevet jag lämnade i graven hos dig. Du kan väl komma och hälsa på snart morfar? Vi vill så gärna veta hur du har det i Nagijala.
Sitter och dricker lite vin och försöker tentaplugga, men mina tankar är någon annanstans. Och nu har vi börjat med frågesport, jag, papi&puttson. för varje rätt svar, får man dricka en klunk, haha. vilket måste betyda att papi kommer bli skitfull ikväll, för han är så sjukt allmänbildad min älskade far. du vet att du är min förebild och jag älskar dig min fina pappa <3
nu måste jag koncentrera mig på frågesporten! hejpa!

Kommentarer
Postat av: batman

tack vem är jürgen sparwasser?

2010-11-05 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0