bitterfitta

fifan vad trött jag är, jag är fan trött ständigt nuförtiden. jag skyller på november, den månaden borde man ta bort, den är så jävla trist och äcklig. nu sitter jag här, trött, grinig, förbannad, arg, ledsen. ja, jag är en riktig bitterfitta. varför undrar ni? varför undrar jag också. ingen aning, det känns som jag ska sprängas ungefär. men imorn ska jag vakna på min bästa sida, för då bär det av till eskilstuna och träffa tjejerna!


nej, nu ska jag nog lägga mig innan jag skäller ut nån stackare, haha,




PUSS!


Kommentarer
Postat av: mamma

tar man bort november så blir december en jävla månad istället, har du tänkt på det? kom ihåg att det åt mer energi när man är sur, arg, osv. än när man är glad. försök att tänka positivt och ordna saker i tid. kanske gå upp ur sängen fast det tar emot. älsakr dig ha så kul i e-tuna

2008-11-21 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0