humdidum

hemma från London. Det är alltid skönt att komma hem när man vart borta, men jag gillar verkligen London, så det är ju lite tråkigt att komma hem igen. Jag hade det underbart därborta tillsammans med underbart sällskap. Även om vi inte gjorde något speciellt när vi var där, så var det liksom det jag gillade. Det fanns inga måste-se, det fanns inga riktiga planer på vad vi skulle göra. Det blev massa shopping, massa buss, redbull-vodka, hamburgare på Diner, Andy Warholmuséet, och massa njutning att vara borta ett tag, i en stad som är fantastisk. Maggan, Marta och Jossi, tackar och bockar för en superhärlig vecka!

blev tyvärr knappt någon sömn för mig inatt... det blev ganska mycket alkohol och jättesent igår, sen var det bara traska till jobbet kl 7. yihoooo! så nu ska jag sova lite, PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0