seg dag.

Är väldigt seg idag, jag har knappt lyft ett finger på hela dagen. Men jag ska inte klaga, jag har tjatat om ledighet och vad är inte ledighet om det här?

Hade skitskoj igår, det blev förfest hos Lina, med massa sötnötar, vi spelade Buzz och hade jättetrevligt. Sen bar det av till GM för lite mingel och dans. Lyckad kväll. Och imorse kom Liz och väckte mig och M, förstår inte hur den kvinnan kan vara så jävla pigg dagen efter?! hon hoppade lite i sängen och var skitglad. det blev lite pizza tillsammans med domn och efter det har jag bara degat hela dagen.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha hon ringde mig halv,sen ba nä kan kan inte somna om igen jag ska nog kliva upp.. haha hon är störd.. :)

2008-11-17 @ 16:15:48
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0