Knulla? nejtack

Ska snart lägga mig och läsa Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. är rätt trött idag. kom nyss hem från Liz, var därhemma och kikade på Desperate Housewives och innan det var vi ute ett helt gäng och promenerade i höstmörkret, det var mysigt.

just nu har jag en trevlig konversation med William på msn:

William säger:

BU!

frida | säger:

oh

William säger:

knulla?

frida | säger:

nejtack

William säger:

men jag skulle mycket väl kunna tänka mig sex med dig om det inte var så att vi var så nära vänner!

William säger:

för du är söt

frida | säger:
gullig du är då. vad är det nu du vill?

William säger:

inget

frida | säger:

hihi

William säger:

you love?

frida | säger:

i love you

William säger:

correct answer



ja, för er som undrar är William en underlig varelse, men det är just därför jag tycker om honom så mycket.

nej, nu ska jag tända ljus och krypa till kojs och läsa, PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är ju helt galna. Tror nästan att ni är tvillingsjälar???????????????????? eller utomjordingar hihi

2008-10-15 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0