Pyjamasparty

Hejhopp! Det har hänt massa roligt sen sist jag skrev. Igår satt jag, Lina, Lillemor, Liz och Samuel och spelade spel och hade jättemys. Sen skickar andra Samuel sms och frågar om vi ska dricka öl, så vi tjejer begav oss dit. Satt därhemma och hade jättetrevligt, sjöng och hade trevliga diskussioner. Det är fint! Natten blev dock ganska lång, kom hem runt femsnåret, har jättemkt hicka, och försöker somna för att kliva upp kl 7 till sjukgymnasten, för att sedan åka till tandläkaren för att göra rotfyllning (och alla som säger att det gör ont och är läskigt ljuger).

Har legat hemma hos Lina hela dagen, sen bjöd hon&samuel på kycklingsallad. Så den här dagen gillar jag. och bättre blir det, för ikväll ska vi ha pyjamasparty, hihi.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: E

Oj förlåt jag skerv till fel :(

2008-10-22 @ 13:16:22
URL: http://otteer.webblogg.se/
Postat av: Frida

det lät kul :D



men du måste vara trött nu om du bara har sovit i två immer!

2008-10-22 @ 14:56:39
URL: http://hasrim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0